Kredyt Pracowniczy
Kredyt pracowniczy adresowany jest wyłącznie do osób fizycznych, w tym fizycznych posiadających zdolność kredytową.
- dodatkowym warunkiem otrzymania kredytu pracowniczego jest posiadanie w banku rachunku ROR ze stałymi wpływami pochodzącymi z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę
- maksymalny okres kredytowania nie może być dłuższy niż 120 miesięcy (10 lat)
Wymagane dokumenty:
- pisemny wniosek o udzielenie kredytu pracowniczego
- dokumenty potwierdzające źródło i wysokość osiąganych dochodów
- dokument tożsamości
Kredytobiorca ma możliwość spłaty kredytu w dwu wariantach:
- zobowiązuje sie spłacić kredyt wraz z należnymi odsetkami w ratach miesięcznych równych (równe raty kapitałowo-odsetkowe)
- zobowiązuje się spłacić kredyt wraz z należnymi odsetkami w ratach miesięcznych malejących (równe raty kapitałowe i malejące raty odsetkowe)
w terminach i kwotach określonych w harmonogramie spłat kredytu.