Jeżeli stwierdzisz że:
- zgubiłeś kartę płatniczą albo dane dostępu do bankowości internetowej
- ktoś je ukradł albo przywłaszczył
- ktoś nieuprawniony z nich korzysta albo istnieje możliwość korzystania z nich w przyszłości
- zostałeś ofiarą ataku hakerów
- masz zablokowany dostęp do strony internetowej banku
- albo inne problemy techniczne związane z użytkowaniem bankowości internetowej
nie zwlekaj i zgłoś to do banku drogą mailową albo zadzwoń.
Klient może dokonać zgłoszenia:
- zablokowania dostępu do bankowości internetowej
- zdarzeń dotyczących bezpieczeństwa elektronicznych kanałów dostępu
- problemów technicznych związanych z użytkowaniem bankowości internetowej
Zgłoszenia należy dokonywać:
- całodobowo: na adres e-mail - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- w godzinach: od 7.00 - 15.00 - telefonicznie (+48) 15 872 52 31 lub (+48) 15 872 04 15
- zgłoszenia zastrzeżenia karty płatniczej całodobowo telefonicznie - (+48) 828 828 828