Przejdź do głównej treści
  • Zgłoszenia

Zgłoszenia

Jeżeli stwierdzisz że:

  • zgubiłeś kartę płatniczą albo dane dostępu do bankowości internetowej
  • ktoś je ukradł albo przywłaszczył
  • ktoś nieuprawniony z nich korzysta albo istnieje możliwość korzystania z nich w przyszłości
  • zostałeś ofiarą ataku hakerów
  • masz zablokowany dostęp do strony internetowej banku
  • albo inne problemy techniczne związane z użytkowaniem bankowości internetowej

nie zwlekaj i zgłoś to do banku drogą mailową albo zadzwoń.

Klient może dokonać zgłoszenia:

  • zablokowania dostępu do bankowości internetowej
  • zdarzeń dotyczących bezpieczeństwa elektronicznych kanałów dostępu
  • problemów technicznych związanych z użytkowaniem bankowości internetowej

Zgłoszenia należy dokonywać:

  • całodobowo: na adres e-mail - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • w godzinach: od 7.00 - 15.00 - telefonicznie (+48) 15 872 52 31 lub (+48) 15 872 04 15
  • zgłoszenia zastrzeżenia karty płatniczej całodobowo telefonicznie - (+48) 828 828 828