
Kartosfera
Informujemy, że w celu dostosowania do wymogów wynikających z Rekomendacji KNF dotyczącej bezpieczeństwa transakcji internetowych, od 1 lutego 2015 r. wprowadziliśmy zmiany dotyczące funkcjonowania kart debetowych w następującym zakresie:
- wprowadziliśmy nowy sposób przewalutowania transakcji międzynarodowych dla wszystkich kart VISA, który przebiega według następującego schematu: każda transakcja dokonana karta VISA w walucie innej niż waluta rachunku bankowego, do którego została wydana, jest przeliczana przez VISA na walutę rachunku;
- wprowadziliśmy zabezpieczenia 3D Secure, czyli potwierdzanie transakcji internetowych, polegające na podaniu przez Ciebie Hasła 3D Secure (Visa – pod nazwą Verified by Visa; MasterCard – pod nazwą MasterCardSecureCode) otrzymanego na zdefiniowany u nas numer telefonu komórkowego, który stanowi dodatkowe zabezpieczenie transakcji dokonywanych w Internecie u akceptantów oferujących korzystanie z tego typu zabezpieczenia;
- usługi cash back – usługa na terminalu POS polegająca na wypłacie gotówki z kasy sklepu przy okazji płatności kartą za towary i usługi; usługa ta jest dostępna tylko na terenie Polski, za skorzystanie z w/w usługi będzie doliczana prowizja zgodnie z obowiązującą u nas taryfą opłat i prowizji;
- limitu dla transakcji internetowych. W celu odblokowania płatności w Internecie, musisz ustalić wysokość limitu transakcji internetowych dla wszystkich kart wydanych do rachunku bankowego bezpośrednio w naszej placówce oraz jako Użytkownik karty powinieneś aktywować zabezpieczenie 3D Secure w portalu kartowym (www.kartosfera.pl).
Aby aktywować zabezpieczenie 3D Secure niezbędne jest zdefiniowanie u nas aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane Hasła 3D Secure do autoryzacji transakcji internetowych dokonanych kartą oraz hasła do pierwszego zalogowania się celem aktywowania tego zabezpieczenia na portalu kartowym. W celu zarejestrowania się w portalu kartowym, należy:
- wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl;
- podać numer PESEL – dla rezydentów, a w przypadku nierezydentów prosimy o kontakt z Infolinią Banku w celu ustalenia indywidualnego numeru identyfikacyjnego;
- wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.
Za pośrednictwem portalu możesz:
- aktywować zabezpieczenie 3D Secure;
- aktywować posiadane karty płatnicze;
- wyłączyć/ponownie włączyć funkcję płatności zbliżeniowych dla posiadanych kart płatniczych (o ile karty posiadają funkcję zbliżeniową);
- zmieniać limity transakcyjne posiadanych kart płatniczych;
- zmieniać kod PIN karty płatniczej;
- zastrzegać kartę płatniczą.
W razie jakichkolwiek pytań chętnie pomogą nasi pracownicy pod numerem 15-8725-225, 15-8725-224, 15-8725-231 lub +48 86 215 50 00