Przejdź do głównej treści
  • BLIK

BLIK dostępny w Banku Spółdzielczym w Janowie Lubelskim !!!

03-11-2021

 baner 870x150


Z ogromną przyjemnością informujemy, że do oferty Banku Spółdzielczego w Janowie Lubelskim wprowadzona została nowa usługa płatności mobilnych – BLIK. To nowoczesna, wygodna i szybka płatność z wykorzystaniem aplikacji mobilnej BS Janów Lubelski EBO MOBILE PRO.


Kto może korzystać z BLIKA?

Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:

  • są posiadaczami konta osobistego w Banku Spółdzielczym w Janowie Lubelskim
  • posiadają urządzenie z zainstalowaną i aktywowaną aplikacją mobilną BS Janów Lubelski EBO MOBILE PRO

Dzięki usłudze BLIK możesz:

  • szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania  jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Janów Lubelski EBO MOBILE PRO wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję
  • wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej

Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do EBO RWD.

W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK

 

domyślny

maksymalny

Wypłata gotówki

500 zł

10 000 zł

Płatności w sklepach

500 zł

10 000 zł

Płatności w Internecie

500 zł

10 000 zł

 

Jak aktywować BLIKA?

  1. Na głównym ekranie aplikacji mobilnej BS Janów Lubelski EBO MOBILE PRO wybierz „Więcej” aby wejść w Ustawienia
  2. Wybierz „Blik” i suwakiem włącz usługę
  3. Następnie należy zapoznać się z Regulaminem oraz wskazać rachunek do obciążeń z tytułu transakcji Blikiem
  4. W kolejnym kroku należy podać 6 cyfrowy kod PIN, którym logujesz się do aplikacji mobilnej
  5. Po podaniu poprawnego kodu PIN, usługa BLIK zostanie aktywowana

Obrazkowa instrukcja aktywacji usługi BLIK w aplikacji mobilnej BS Janów Lubelskim EBO MOBILE PRO

BLIK – płać i wypłacaj wygodnie (transakcje dokonywane za pomocą usługi mogą być wykonywane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, wyłącznie w PLN)

Płatności w sklepach lub w Internecie:

  1. Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIK-a lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Janów Lubelski EBO MOBILE PRO
  3. Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
  4. Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga

Wypłata gotówki z bankomatu*:

  1. Wybierz opcję wypłaty środków za pośrednictwem BLIK
  2. Podaj kwotę transakcji
  3. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BS Janów Lubelski EBO MOBILE PRO
  4. Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
  5. Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BS Janów Lubelski EBO MOBILE PRO poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji

*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów

 Zalecenia bezpieczeństwa:

  1. Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK przez wiadomości, komunikatory, itp.
  2. Uważnie czytaj potwierdzenia kodu BLIK, sprawdzaj czy zgadza się kwota transakcji, odbiorca transakcji,
  3. Chroń Swoje urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BS Janów Lubelski EBO MOBILE PRO i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
  4. Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Janów Lubelski EBO MOBILE PRO. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu EBO RWD lub dzwoniąc na Infolinię Banku.
  5. Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego: