Usługa mojeID już dostępna w naszym banku!

moje id 1

Szanowni klienci Banku Spółdzielczego w Janowie Lubelskim, z przyjemnością informujemy, że nasz Bank uruchomił usługę mojeID.

Usługa mojeID to bezpieczne narzędzie służące do potwierdzania tożsamości online za pomocą danych z bankowości internetowej w usługach publicznych i komercyjnych.

Dzięki wykorzystaniu tożsamości cyfrowej mojeID dana osoba może potwierdzić, że jest tym, za kogo się podaje. Dla instytucji czy firmy, wobec której trzeba potwierdzić swoją tożsamość, dane pochodzą z zaufanego źródła, czyli od podmiotów określanych jako dostawcy tożsamości. W tym przypadku dostawcą tożsamości jest Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim.

Dzięki usłudze mojeID wiele spraw, które wcześniej wymagały osobistego stawiennictwa w urzędach czy firmach można będzie załatwić drogą elektroniczną.

Usługa mojeID pozwala również na uwierzytelnienie się w procesie uzyskania dostępu do usług publicznych oferowanych przez administrację publiczną w ramach tzw. Węzła Krajowego - miejsce, w którym dostępne są usługi publiczne oferowane przez urzędy oraz inne jednostki administracji publicznej. Za pośrednictwem Węzła Krajowego klienci Banku Spółdzielczego w Janowie Lubelskim mogą również założyć Profil Zaufany.

Profilem Zaufanym można posługiwać się w relacjach z organami administracji państwowej i samorządowej, gdy w ramach realizowanych w trybie online spraw wymagane jest dodatkowe potwierdzenie/podpisanie składanego dokumentu czy wniosku. Chcąc założyć Profil Zaufany należy udać się osobiście do jednego z urzędów lub skorzystać z usług bankowości internetowej wybranych banków między innymi Banku Spółdzielczego w Janowie Lubelskim.

Jak założyć profil zaufany?

Należy wejść na stronę profilu zaufanego https://pz.gov.pl/ i się zarejestrować wybierając Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim jako dostawcę tożsamości. Po wybraniu Naszego Banku zostaną Państwo przekierowani na stronę bankowości internetowej EBO RWD gdzie będzie można potwierdzić tożsamość profilu zaufanego.

UWAGA!!!
Niezbędnym do założenia Profilu Zaufanego jest posiadanie przez Bank aktualnego Państwa numeru telefonu komórkowego oraz adresu e-mail.

Instrukcja założenia profilu zaufanego za pomocą mojeID krok po kroku.