COVID-19 - odroczenie rat kredytowych, szczegóły rozwiązań przedsiębiorców, rolników oraz wspólnot mieszkaniowych
Klientom, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa, udostępniamy rozwiązania pozwalające m.in.: odroczyć ratę kredytu lub odnowić okres kredytowania.
Proponujemy zawieszenie:
- spłaty raty kapitałowo-odsetkowej na okres do 3 miesięcy
- części kapitałowej na okres do 6 miesięcy – odsetki płatne w terminach wynikających z umowy kredytu
- raty odsetkowej na okres do 3 miesięcy
Zastosowane odroczenia terminu spłaty może spowodować:
- wydłużenie okresu kredytowania o zastosowany analogiczny okres odroczenia
- po okresie prolongaty pozostałe raty zostaną równomiernie powiększone o odroczone płatności
- w przypadku odroczenia w spłacie odsetek – płatność jednorazowa w uzgodnionym terminie
Odroczenie terminu spłaty raty kredytu może dotyczyć:
- kredytów obrotowych
- kredytów inwestycyjnych
udzielonych w PLN.
Jeżeli kredyt był zabezpieczony gwarancją BGK i wnioskują Państwo o wydłużenie okresu kredytowania, należy równolegle złożyć stosowny wniosek o udzielenie gwarancji BGK wraz z załącznikami, który uwzględni wydłużenie okresu kredytowania i gwarancji.
Wniosek o udzielenie gwarancji KFG wraz załącznikami znajduje się poniżej:
- Wniosek o udzielenie przez BGK gwarancji spłaty kredytu w ramach portfelowej linii gwarancyjnej de minimis
- Formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc de minimis
- Oświadczenie
Wnioski o zawieszenie terminu spłaty kredytu można składać za pośrednictwem:
- poczty e-mail (należy załączyć skany wypełnionych i podpisanych formularzy)
Oddział w Janowie Lubelskim oraz POK w Polichnie:
Oddział w Chrzanowie:
Oddział w Dzwoli oraz POK w Kocudzy:
Oddział Godziszów:
Oddział w Potoku Wielkim: krzysztof.studziń
- listownie/kurierem na adres: Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 53 A, 23-300 Janów Lubelski, z dopiskiem „Odroczenie rat COVID - 19”
- w Oddziałach Banku Spółdzielczego w Janowie Lubelskim.
Bank z tytułu odroczenia terminu spłaty kredytu nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji.
Każdy wniosek będzie rozpatrzony indywidualnie w przyspieszonym trybie, o decyzji powiadomimy Państwa niezwłocznie.
Pozytywna decyzja, wiąże się z zawarciem aneksu do umowy zmieniającego harmonogram spłat kredytu. Aneks będzie można podpisać:
- w Oddziale Banku
- korespondencyjnie
Podpisanie aneksu korespondencyjnie
- aneks otrzymają Państwo wiadomością zwrotną na wskazany we wniosku adres email
- prosimy o wydrukowanie aneksu w dwóch egzemplarzach, podpisanie egzemplarzy zgodnie ze wzorem podpisu złożonego podczas zawierania umowy kredytowej
- wysłanie dwóch podpisanych oryginałów aneksu przesyłką kurierską na adres:
Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim
ul. Jana Zamoyskiego 53 A
23-300 Janów Lubelski
z dopiskiem „Odroczenie rat COVID - 19”
- Bank niezwłocznie odeśle drugi egzemplarz aneksu na adres korespondencyjny.
W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, w obecnym czasie Oddziały Banku Spółdzielczego w Janowie Lubelskim mogą pracować w ograniczonym zakresie lub mogą być zamknięte. Prosimy o sprawdzenie wcześniej godzin otwarcia Oddziału. Informacje o pracy naszych placówek aktualizujemy na bieżąco. Sprawdź dostępność Oddziałów Banku Spółdzielczego w Janowie Lubelskim.