Skip to main content
  • Aktualności
  • COVID-19 - odroczenie rat kredytowych, szczegóły rozwiązań dla klientów indywidualnych

COVID-19 - odroczenie rat kredytowych, szczegóły rozwiązań dla klientów indywidualnych

30-03-2020

Klientom, których sytuacja finansowa uległa pogorszeniu w związku z pandemią koronawirusa, udostępniamy rozwiązania pozwalające m.in.: odroczyć ratę kredytu.

Proponujemy zawieszenie:

  • spłaty raty kapitałowo-odsetkowej na okres do 3 miesięcy
  • części kapitałowej na okres do 6 miesięcy – odsetki płatne w terminach wynikających z umowy kredytu

Zastosowane odroczenia terminu spłaty może spowodować:

  • wydłużenie okresu kredytowania o zastosowany analogiczny okres odroczenia
  • po okresie prolongaty pozostałe raty zostaną równomiernie powiększone o odroczone płatności

Odroczenie terminu spłaty raty kredytu może dotyczyć:

  • kredytu Nowa Gotówka
  • kredytu Pracowniczego
  • kredytu Samochodowego
  • Kredytu Wygodnego Kredytu na Szczęście
  • Kredytu Ratalnego
  • Kredytu Hipotecznego Mój Dom oraz Uniwersalnego Kredytu Hipotecznego

udzielonych w PLN.

Wzór Wniosku o odroczenie terminu spłat rat

 

Wnioski o zawieszenie terminu spłaty kredytu można składać za pośrednictwem:

  • poczty e-mail (należy załączyć skan wypełnionego i podpisanego wniosku):

Oddział w Janowie Lubelskim oraz POK w Polichnie: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

Oddział w Chrzanowie: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

Oddział w Dzwoli oraz POK w Kocudzy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

Oddział Godziszów: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.,

Oddział w Potoku Wielkim: krzysztof.studzińTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

  • listownie/kurierem na adres: Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim, ul. Jana Zamoyskiego 53 A, 23-300 Janów Lubelski, z dopiskiem „Odroczenie rat COVID - 19”
  • w Oddziałach Banku Spółdzielczego w Janowie Lubelskim.

Bank z tytułu odroczenia terminu spłaty kredytu nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji.

Każdy wniosek będzie rozpatrzony indywidualnie w przyspieszonym trybie, o decyzji powiadomimy Państwa niezwłocznie.

Pozytywna decyzja, wiąże się z zawarciem aneksu do umowy zmieniającego harmonogram spłat kredytu. Aneks będzie można podpisać:

  • w Oddziale Banku
  • korespondencyjnie

Podpisanie aneksu korespondencyjnie

  1. aneks otrzymają Państwo wiadomością zwrotną na wskazany we wniosku adres email
  2. prosimy o wydrukowanie aneksu w dwóch egzemplarzach, podpisanie egzemplarzy zgodnie ze wzorem podpisu złożonego podczas zawierania umowy kredytowej
  3. wysłanie dwóch podpisanych oryginałów aneksu przesyłką kurierską na adres:
    Bank Spółdzielczy w Janowie Lubelskim
    ul. Jana Zamoyskiego 53 A
    23-300 Janów Lubelski

    z dopiskiem „Odroczenie rat COVID - 19”
  4. Bank niezwłocznie odeśle drugi egzemplarz aneksu na adres korespondencyjny.

W trosce o bezpieczeństwo Państwa i naszych Pracowników, w obecnym czasie Oddziały Banku Spółdzielczego w Janowie Lubelskim mogą pracować w ograniczonym zakresie lub mogą być zamknięte. Prosimy o sprawdzenie wcześniej godzin otwarcia Oddziału. Informacje o pracy naszych placówek aktualizujemy na bieżąco. Sprawdź dostępność Oddziałów Banku Spółdzielczego w Janowie Lubelskim.